czwartek, 27 grudnia 2012

Bohaterowie


 

Elizabeth Higgins ( 18 lat)

Najstarsza z dzieci Pula, jedna z córek z pierwszego małżeństwa.
Miła, nigdy nie zachowuję się nieodpowiednio.
Jeśli ktoś o coś ją poprosi zawsze stara się pomóc.



Willa Higgins ( 16 lat)

Druga z córek z pierwszego małżeństwa..
Wie na ile ją stać.
Stara się być dobrą i ułożoną córką, ale kiedy tatuś nie patrzy umie pokazać pazurki.



Reszta rodziny Higgins 

Paul, Clodagh*, Michael (4 lat) i Claudia (2 lat)

Clodagh jest drugą żoną Paula, stara się być dobrą matką dla swoich dzieci oraz córek swojego męża.
Traktuje je jak własne. Od początku miała dobry kontakt z dziewczynami, co ułatwiło jej sprawę.

 Paul ma czwórkę własnych dzieci, a dodatkowo jeszcze pewną bardzo znaną piątkę chłopaków na głowie.



One Direction

Liam, Lou, Niall, Zayn i Harry



Perrie (dziewczyna Zayna), Danielle (dziewczyna Liama) i Eleanor (dziewczyna Lou)




Jeremy Green (21 lat)

Chłopak z którym nie warto zadzierać.
Znajomości z nim kończą się tragicznie.
Uważa się za "Boga" bo podobno "pomaga ludziom i daje im powody do życia".


* nie wiem dokładnie czy tak nazywa się żona Paula ale coś takiego znalazłam, jeśli to nie jej prawdziwe imię, to przepraszam ;)

***

Zamiast skończyć do końca tamtą historię ja biorę się już za następną.
Nie wiem co mi strzeliło do głowy i to jest bardzo dziwne.
Taki impuls po obejrzeniu wczoraj filmu "Duma i uprzedzenie" :D
Nie wiem jeszcze czy będę dodawać tutaj od razu jakieś rozdziały, po prostu nie chciałam aby pomysły uciekł z mojej głowy ;P

Mam nadzieje że spodoba Wam się tak historia ;))

1 komentarz:

  1. Mi osobiście już się podoba. Może to dopiero bohaterowie, pierwsza informacja odnosząca się do bloga, rozdziałów, fabuły, ale ja już wyczuwam świetny pomysł. Pozdrawiam, dodaję się do obserwatorów i czekam na prolog, czy też pierwszy rozdział, to zależy od czego zaczniesz :)

    OdpowiedzUsuń